Föreställning

lördag 16 mars 13:00 - 14:00

Tänk vilket liv!

Var det verkligen bättre förr? Brita Lindgren, Patrick Rydman och Anders Persson bjuder på ett fång med låtar från 60- och 70-talet. Hasse & Tage, Povel Ramel, Lill Lindfors, Östen Warnebring, Beppe Wolgers mfl bidrar med sina toner, tankar och texter.

Plats: Hörsalen
Entré: Biljetter via Riksteaterföreningen: Ordinarie 250 kr, med scenpass 200 kr och under 26 år 100 kr.

Vart tog dom ljuva drömmarna vägen? Finns den där macken utanför Eslöv fortfarande kvar? Kan mänskan leva utan skönhet och är underbart verkligen kort? Svaren på dessa frågor hänger fortfarande i luften.

En dryg timme med tänkvärda låtar och undrande prator däremellan. Har det verkligen inte hänt mer på 50 år? Är vi inte i själva verket längre ifrån varandra nu…trots att allt bara är ett knapptryck bort!?

Brita Lindgren, Patrick Rydman, Anders Persson
Producent: Ravaillac Musik och Teater

Biljetter

Köp biljett:

Föreställningen arrangeras av Uddevalla Riksteaterförening och biljetterna kan du köpa via den här länken till Regionteaterns hemsida

Det går också bra att köpa biljett i museets butik, telefonnummer hit är 0522 65 65 01. Telefonen är bemannad under museets öppettider.

Priser:

Ordinarie 250 kr, med scenpass 200 kr och under 26 år 100 kr.

Logotyp, röd. Med texten Uddevalla Riksteaterförening