Temakväll
  • Detta evenemang har redan ägt rum.

torsdag 11 januari 18:00 - 19:30

Säsongsupptakt med Riksteaterföreningen

Alla är välkomna att låta sig inspireras och höra mer om årets föreställningar med Uddevalla Riksteaterförening.

Plats: Hörsalen
Tid: kl. 18.00–19.30
Entré: Fri entré, föranmälan till Riksteatern

Välkommen till vårens Säsongsupptakt torsdagen den 11 januari kl 18 i Hörsalen på Bohusläns museum. En kväll då vi berättar om vårens repertoar. Säsongsupptakten är gratis och öppen för alla, även för dig som inte är medlem.

Praktisk info och platsbokning:

Anmäl dig till uddevalla@riksteatern.se senast den 9 januari så vi kan beräkna fika till alla.

Samarbete: Bohusläns museum, Studiefrämjandet Fyrbodal, Uddevalla kommun, Kultur och fritid

Fotograf: Maud Abrahamsson

Logga. Riksteaterns logotyp i magenta. Överst "Riksteatern", under till vänster "90" och "1932-2022". Till höger: rektangel, under rektangel 5 st prickar i en rad och under en rad till med 5 st prickar.