Kommande Evenemang

Temadag
kl. 10.00–23.50

SAVE THE DATE! Uddevalla Folkmusikfestival 2024

Årets stora folkmusikhändelse i Uddevalla. Men du! Vi vill uppmärksamma dig på att i år sker festivalen inte på muséet utan på Folkets Hus i Uddevalla – vilket spännande äventyr. Utöver det kör vi samma folkmusikfestliga upplägg som vanligt. Välkomna!

Entré: Fri entré
augusti
Temadag
kl. 10.00–20.00

SAVE THE DATE! Västerhavsveckan på Bohusläns museum

Denna dag tillägnar vi Västerhavsveckan med massor av aktiviteter för alla åldrar. Upptäck västerhavet med oss!

Entré: Fri entré

september 2024

september
Porträttfoto. Annah Thunberg står i kavaj med armarna i kors, ler med stängd mun och tittar åt höger.
kl. 18.15–19.30

Ledarskapscoachen

Annah Thunberg som driver Ledarskapscoachen håller föreläsningen 70 min arbetsglädje för dig som vill ha nya perspektiv, kunskap om hur du själv kan öka din egen och andras arbetsglädje i en blandning av både forskning, humor, pepp och allvar. Kom själv eller ta med hela arbetslaget.

Entré: Biljett 325:- via extern arrangör.
september
Foto. Sittande publik i en del av Bohusläns museums Hörsal. Ett trettiotal personer i övre medelåldern.

Berättarafton

Nu är det dags för Berättarafton, ett återkommande evenemang om Uddevallas historia på museet.

oktober 2024

oktober